Να “νεκρώσουν” το Αιγαίο μέσα στην καρδιά του καλοκαιριούκαι της τουριστικής περιόδου επιχειρούν οι Τούρκοι! Επανέφεραν “διορθωμένη” την NAVTEX με την οποία δέσμευαν μεγάλο μέρος του Αιγαίου ,χωρίζοντάς το στη μέση.Τώρα εξαίρεσαν το χερσαίο κομμάτι της Λήμνου αλλά παρόλα αυτά η περιοχή που δεσμεύουν από τις 15 Ιουνίου μέχρι τη 31η Δεκεμβρίου θα προκαλέσει μεγάλα προβλήματα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Νίκου Μελέτη για το Έθνος “η συγκεκριμένη περιοχή που δέσμευσε η Τουρκία περικλείει τον διεθνή εναέριο χώρο μεταξύ Λέσβου, Αϊ-Στράτη, της νησίδας Πιπέρι Αλοννήσου και ανατολικά της Σκύρου. Η δέσμευση γίνεται για ιδιαίτερα μεγάλο διάστημα (από 15 Ιουνίου μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2015) για «επικίνδυνες δραστηριότητες» καθημερινά από τις 5π.μ. έως 4 μ.μ. με την εξαίρεση των Σαββατοκύριακων και των εθνικών εορτών.
Η NAVTEX αυτή διόρθωσε το λάθος που είχε γίνει με τη συντεταγμένη που επικάλυπτε έδαφος της Λήμνου (κάτι που προκάλεσε την αποδοκιμασία τόσο των Αμερικανών όσο και του ΝΑΤΟ) αλλά παρ’ όλα αυτά απονεκρώνει ένα μεγάλο τμήμα στο κέντρο του Αιγαίου και μάλιστα στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου και δημιουργεί προβλήματα στους αεροδιαδρόμους UG 33 και UG18”.
Όλα αυτά έρχονται να προστεθούν σε μια σειρά σοβαρών προκλήσεων από την πλευρά της Άγκυρας, στην οποία επικρατεί πολιτικό αδιέξοδο.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Νίκου Μελέτη για το Έθνος “η συγκεκριμένη περιοχή που δέσμευσε η Τουρκία περικλείει τον διεθνή εναέριο χώρο μεταξύ Λέσβου, Αϊ-Στράτη, της νησίδας Πιπέρι Αλοννήσου και ανατολικά της Σκύρου. Η δέσμευση γίνεται για ιδιαίτερα μεγάλο διάστημα (από 15 Ιουνίου μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2015) για «επικίνδυνες δραστηριότητες» καθημερινά από τις 5π.μ. έως 4 μ.μ. με την εξαίρεση των Σαββατοκύριακων και των εθνικών εορτών.
Η NAVTEX αυτή διόρθωσε το λάθος που είχε γίνει με τη συντεταγμένη που επικάλυπτε έδαφος της Λήμνου (κάτι που προκάλεσε την αποδοκιμασία τόσο των Αμερικανών όσο και του ΝΑΤΟ) αλλά παρ’ όλα αυτά απονεκρώνει ένα μεγάλο τμήμα στο κέντρο του Αιγαίου και μάλιστα στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου και δημιουργεί προβλήματα στους αεροδιαδρόμους UG 33 και UG18”.
Όλα αυτά έρχονται να προστεθούν σε μια σειρά σοβαρών προκλήσεων από την πλευρά της Άγκυρας, στην οποία επικρατεί πολιτικό αδιέξοδο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου